regnet det bara öser ner...

Det blev en lyckad resa till Skara i fredags! Jobbade först... Var där redan 05.20 för att vi skulle komma iväg till Skara i bra tid! Vid tiotiden så åkte vi. Maria hämtade upp Green, mig, Molla o Linda. När vi kom fram till Skara var det verkligen helt strålande sol och inte ett moln på himlen! Hur underbart är det inte!? Vi hittade oss en plats i gräset och la oss och stekte... :P Smart nog la vi oss nära en pool så det var bara att kila ner och ta ett dopp när hettan blev för mycket! Tiden gick fort och plötsligt var klockan typ fem... Så vi packade ihop våra saker och begav oss hemåt! Nöjda efter en dag med full sol!

Hem och göra sig iordning på en timme och sen sågs vi hos Linda. Lite vin/öl/cider intogs och sen var tanken att bege oss in till piren för ett glas av valfri dryck. :P Klumpig som man är så trampade jag snett på Torpaplan så jag trodde nästan jag skulle dö. Har ju stukat foten ett par gånger innan och det är verkligen en fruktansvärd smärta. Men in till stan skulle vi ändå. Torkade tårarna och haltade på bussen... Haha... Nu var det ju ingen superallvarlig stukning men ont gjorde det!

Väl nere vid Rådhusparken blev första stoppet vid Sibylla. Gott med lite mat.. Haha... Sen drog vi oss vidare till båten längst bort på Piren och tog en cider. Kvällen slutade lugnt och lyckligt! :P

Lördagen var ju inget strålande väder så dagen var lugn och på kvällen sen så var girlsen hemma hos mig så åt vi lite mat och kollade på en lite halvbra skräckis.

Igår... Va sjutton gjorde jag igår!? Va uppe hos mamma o pappa i Västersjön en sväng... Sen var dom nere hos mig på kvällen så kollade vi på en svensk polisfilm. Eller tre snarare... Haha... Bra var dom iaf!

Idag har vi vart o gjort lite småärenden. Köpt trätrall till mitt balkonggolv, vart en sväng på stan och en sväng på a6. Köpte en ny klocka och lite linnen som alltid är bra att ha!

Nu ska jag nog kolla lite på tv och sen gå o lägga mig. Det är sjukt gött med semester fortfarande... Trots att telefonen ringer minst en gång om dan... Hahah... Är det inte från jobbet så är det the big boss. Det är vad jag kallar semester.. ;) Nä, det är inte så himla farligt faktiskt. Jag är inte den som är den. Jag är han som är han. Och han är inte här. Han är nån annanstans!

ByE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback