Nothing special

Det blev en lyckad kväll i lördags! För att komma i stämning drog vi igång lite singstar (såklart...!). Jag o Green va grymma... Hahahaha... Right? Tog, hör o häpna, bussen in till stan! Med varsin cider gömd i jackfickan... Hahah... Vadå fjortisvarning? :P Kom in till stan och drog till olearys. Inte så mycket folk... Vart var allt folk? Hade roligt iaf även om det inte var så mycket folk! :D Träffade Maria o Niklas. Haha. Dom är så sköna! Drog vidare till donken för lite food. Garlicdippen var given... Haha.

Igår var det lugnt o chill. Tränade vid sex... Kom dit, skulle logga in oss på passet... Och insåg att vi missat tiden... Det passet vi skulle gå på var inte förrän sju!!! Daaaah. Blev sur som en geting! Hahaha.... Men vi gick på Ki-jympa istället o det va rätt gött. Sen åkte vi hem. Köpte pizza och såg på tv. Linda o Green slöt upp. Passade på att äta pizza innan det nya livet började... Hahaha... Gott var det!!!

Måndag idag. Segt att gå upp i morse! Orkade inte ta mig ur sängen förrän tjugo i sju och började kl sju... Så lite stressigt blev det... Men men. Det har vart en rätt bra måndag! Inte så mycket strul. I like! :D Hur som haver... Åkte hem o bytte om lite snabbt och cyklade ner till friskis och tränade lite. Det var ett rätt roligt o bra pass. Lär nog gå på det igen! :)
O nu har jag duschat och ätit och sitter här. Ska gå o lägga mig tidigt idag. Behöver det känner jag... :D


Bye bye!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback