No good.

Det har vart en jobbig dag. Men nu känns det bättre igen! Men jag behöver komma upp från mina tankar! Eller vad det nu är...! Jag skulle inte säga att jag är deppig för det är jag verkligen inte... Det är bara lite jobbigt... Men det går väl snart över... I hope!

Jag har sjukt tråkigt. Jag vill ha en stor påse med godis! Men jag ska stå emot, ja det ska jag! Imorrn är det fredag och sen är det lördag. Finally håller veckan på att gå mot sitt slut! Det var längesen en vecka gick så långsamt! Galet...

Imorrn blir det jobb, 6-15 o sen ska vi förbereda inför Happy Mil-loppet som är i Knektaparken på lördag. Efter förberedelserna blir det trots allt en after work!!! Yeeeey! Men det får bli en lugn sådan... Ska va i Knektaparken kl 7 på lördag morgon... Heavy suck! Men men... Det blir nog säkert bra...

Riktigt gött med after work imorrn iaf! :D

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback