Mamma Mia!

I onsdags var det ju lite "after work"... Blev Olearys. Blev dock en ganska dyr och lång kväll... Men trevligt var det... :D

Sen igår åt jag o Mollan frukost på MAX och sen cyklade vi hem till my place och såg en halvbra film... När filmen var slut tog vi supergolfen och åkte till Ullared en sväng... Va la framme vid fyra eller nåt... Sjukt mycket folk men ingen kö eller så så det var gött... Hittade en hel del... Hade egentligen inte råd men va sjutton... Jag har ju semster... :P

O idag har vi vart i Nässjö en sväng... Linda har köpt en bil... O sen åt vi lunch med mamma, pappa, Källe o Tesa på ChiliTai. Första gången jag var där och jag tyckte inte att det levde upp till dom höga förväntningarna som alla tjatar om... Klart det var gott men inte lika gott som typ China Palace, som känns som att det är lite samma sak!? Aja... Gott iaf... Åkte hem. Tog det lite lugnt och sen kom Källe o Tesa o hämtade mig så mötte vi upp Linda vid bion och så såg vi Sex and The City... För andra gången. Men sjukt va bra den är!!! Skulle lätt kunna se den igen!!!

Nu ska jag snart sova... Ska upp halv sju imorrn... Klockan åtta går bussen nerifrån stan. Bussen som tar oss till Göteborg för några timmars fri tid = shopping... :P och sen musikalen Mamma Mia..! Ska bli kanonroligt!! Vi kommer la va hemma nån gång runt åtta och då är det full fart till my apartment för lite festande. Yeey. Det känns som att förutsättningarna för imorrn är upplagda för en riktigt bra dag!!!



Bye bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback