Kräftskiva

Det är en seg dag idag... Kräftskivan igår var mycket lyckad!!

Var på jobbet till typ två och fixade och donade... Åkte upp till Västersjön där hade mamma, pappa, Linda o Mollan fixat och gjort fint! Var uppe där och vände typ och sen var det dags att åka hem och börja ladda... :D Skulle hämta upp Alex, Håkan, Wege och Danne kvart i sju... Men mitt lokalsinne spelade mig ett litet spratt och jag lyckades köra fel... Till slut hittade jag rätt och vi kom upp till Västersjön bara en halvtimme efter alla andra... :P Men men... Fint folk kommer ju sent eller hur är det!? ;) Vi hann knappt komma upp innan första cidern öppnades. Taggandet var högt... Vi åt, sjöng lite, gick tipspromenad och körde femkamp... Vårt lag som bestod av Anna, mig och Danne kom sist... Hmpf... Undrar om det var för att Anna blev diskad i en gren?! Jag är inte helt övertygad om att det var fem grenar hur som helst men det är möjligt att det var det... Inte så stor koll... :S Det var hur som helst en riktigt lyckad kväll! När jag vaknade i morse (alldeles för tidigt) så var det inte mycket som var värt mödan att röra sig för... Haha... Nu börjar man bli människa igen. Det känns bra!

Får se vad kvällen har att bjuda på. Jag vet en sak bara... Och det är att alkohol inte ingår i planerna... :S

Sista dagen innan semestern imorrn då. Inte mycket att hänga läpp för... Nu verkar det ju dock som att det ska bli fint väder och det är ju alltid gött!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen. Det är nog det mest ansträngande jag ska göra nu på några timmar iaf.. :P

BYE

Kommentarer
Postat av: Anna "femkamparn" Larsson

Hmmmm.....Jag kan inte minnas att jag blivit diskad i någon gren...Ett rent påhitt....Jag var ju en stjärna i laget..hi hi hi... Men....jag kommer å andra sidan bara ihåg tre grenar....Förstår inte det... Men Anna...Jag säger: Vi skyller på IG!!!!

Puss på dig söt

2008-08-17 @ 20:23:30
Postat av: Anna "fyrkamparn" Folkesson...

Eeeeh... Anna... Du blev diskad i ägg-grenen!! Inget påhitt där. Man hade väl koll... :S Haha... Klart du var en stjärna. Du o jag. :P Var det bara tre grenar? Jag hade för mig att det var fyra. Det var nog inte fem iaf..! Jag håller med. Alllt var IG's fel... Mohaha..

2008-08-18 @ 17:55:48
Postat av: Anna "femkamparn" Larsson

hmmm......blir inte klok på det här.... jo....nåt med ett ägg minns jag...tror iofs att min diskning var rent domarfusk...men ändå...jag minns grenen när du säger det.... sen har jag sätt bildbevis på att jag försökt få i en penna i en flaska....å just det...en j*vligt bra hejaramsa minns jag.......men mer....jo just det...ett litet lätt övertramp av mig när vi skulle kasta ringar=).....men en femte gren kan jag inte för mitt liv minnas....fanns den?

puss

2008-08-18 @ 22:05:09
Postat av: Anna "fyrkamparn" Folkesson...

Jaa duu... Det vet i sjutton. Jag har ingen aning. Ju mer jag tänker på det desto mer förvirrad blir jag. Ny fest snart? :D

2008-08-20 @ 17:31:14
Postat av: Anna "femkamparn" Larsson

Klart det blir ny fest snart vännen!!!!

Nu har jag ju börjat nyktra till sen kräftskivan=)

Puss

2008-08-24 @ 00:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback