Happy MIL

Dagen för Happy MIL var inne! Alarmet ringde tjugo över fem i morse.. Daaah va tidigt! :P Åkte ner till jobet, hämtade de sista sakerna och åkte för att hämta upp Marie och Elin. Vidare till City och sen till Knektaparken. Det var kartonger hit o dit! Fixade iordning och donade. Det var hoppborg, fiskdamm, loppis och ansiktsmålning! Jag satte mig bakom fiskdammen... Hahaha... Ne, inte hela tiden men till en början.. :P Det var en okej dag men ingen aha-upplevelse direkt! Fick åka ner till jobbet när vi var klara för att hjälpa till lite... Lite tajt med personal... Men det gick ju bra!

Kvällen spenderas hos Mollan med la familia plus Robert. Mollan ska fixa mat.

Imorrn ska jag inte göra nånting!!! Jag ska sova så länge jag känner för och ligga i sängen tills jag vill gå upp! Framåt kvällen sen så blir det lite träning på Friskis!

Men nu har jag inte tid att sitta här o häcka!

Byyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback