Friday!

Finally friday!

På riktigt så har denna veckan gått otäckt fort!!! Har inte hunnit fatta att jag redan jobbat en vecka nu! Skönt det. Gött med vanor och rutiner igen!! Nu ska bara förkylningen försvinna lite till så jag kan börja träna med så är jag nöjd!!

Skitsnack hit o dit. Jag bryr mig inte. Eller jo det gör jag. Bara för att han är dum i huvudet. Right, Green? :D Det är du o jag mot världen. Hahahahahaha.

Lyssnade på lite gamla låtar nu. O det finns så många låtar som när man lyssnar på dom, får så mycket känslor och minnen till!! Helt underbart. En låt som framkallar mycket känslor hos mig är apologize. Älskar den låter fortfarande. Lovelovelove.

Ser fram emot imorrn. Blir först lite jobb o sen partaj då. I liiiike! Idag är det sjukt lugnt och jag är trött. Inte van vid att jobba ju... Hahah.

Nu ska jag göra nåt annat.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback