En bra eftermiddag!

Hade tänkt gå hem lite tidigare från jobbet idag. Men så blev det inte... Eller jo... Tio minuter men... :P Skyndade mig hem för att slänga sig i duschen innan fikan med Molla o Green skulle äga rum. Träffade Molla o Johanna och hennes lille Wilhelm ute på gatan. Var tvungen att få hålla honom lite!!! Aaaaaw... I want one!! Ms kom och jag försökte få henne att säga att det såg helt naturligt ut när jag stod där med Wilhelm. Haha... Okeeeej...

Jag o Molla tog cykeln ner till Vasa's. Mötte upp Greenen. Det blev nachotallrik. Yummie! Satt där i säkert två timmar innan vi begav oss på utflykt. Haha... Åkte till Konsum. Jag o Molla köpte en kaka (typ) och Greenen köpte pingvinstång(!?) Tsss. Sen åkte vi en sväng till Stadsparken. Det höll på att gå riktigt illa. Jag - klumpen själv, höll på att välta ett bord (över sig) och Mollan gav ifrån sig ett skrik som höll på att ge mig tinitus. Hahaha... Det var ju inte så farligt sen iofs men ändå. Lina märkte ingenting av den lilla incidenten utan hade fullt upp med att kolla in alla 60+are som dansade på Fröjden. Hihi. Mysigt. Satt där o tjatade en stund och sen åkte vi tillbaka ner till Vasa's för att hämta cyklarna och cykla hem. O nu är det full koncentration på Hell's Kitchen. Det är ju helt stört...!

Snart sova nu. Fredag imorrn. Hur gick denna veckan så fort!?!?!?! I don't get it! Blir partaj på lördag... Får dock se till att ta det lite lugnare på lördag än i fredags... Hmmm... :D

Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback