tuff dag!

ja, idag har det vart liiiite mycket på samma gång!! tröttheten sen i tisdags/onsdags har gjort sig påmind idag... mycket och lite rörigt på jobbet! malins jobbnycklar var spårlöst försvunna och vi letade som besatt. dom kollade t o m igenom varenda sopsäck... christer kom och blev väl inte så glad direkt... tyckte så synd om malin! speciellt eftersom jag vet hur det är att tappa bort sina nycklar! nu var mina bara borta i ett par timmar en gång, men ändå! men malin ringde innan och bara skrek i luren... dom hade hittat dom! lyckan var total! haha... det var skönt iaf!

orka att folk ska kinka för så små grejer... vem orkar!?! men men.

skulle åka direkt och simma med mamma men var så trött och har haft hjärtklappning nu i tre dar typ så jag orkade bara inte. vi vände och åkte hem igen! nu har jag vart uppe o ätit lite hos mor o far och nu tänkte jag snart gå o lägga mig. det behövs idag, känner jag!

fredag imorrn. blir nog bio med green o mollan. fast det vet inte green om riktigt än tror jag... haha... ne, vi får la se vad det blir! o på lördag ska la familia på sound of music! linda fyller år på söndag o det är hennes födelsedagspresent från mig o molla! ska bli roligt! har velat se den länge!

bye.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback