trainieren!

yes. snart dags för träning igen! o jag är laddad och det ska bli kul! :D fy va man blir trött när man börjar kl 6... jag fattar inte hur folk som jobbar på lager, pallar... jag fattar verkligen inte det!!! jag tycker det är pain dom få ggr man börjar så pass tidigt! men men. tur att jag har bra tider då!  :D

solen lyser idag med. funderar på om vi skulle ta en promenad ner till friskis och träningen?! får höra med green. jag skulle gått själv o tränat idag och det kändes väl sådär men jag tänkte ändå göra det... men som en blixt från klar himmel ringde green o sa att hon inte behövde jobba idag! så jag får sällskap! :D göttans. den satt fint.

anna phil idag med. i love!

började med frukost på jobbet idag med då ju. det var ju inte nån rusning direkt... men shit va frukosten är god! det kan bli farligt! men men. det är väl bara ge sig fan på det, antar jag!

men nu ska jag powernappa en liten stund innan träningen kallar!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback