torsdag

har haft svårt att veta vad det är för dag idag. måste vara för att jag va ledig igår... :D imorrn är det iaf fredag! o det blir after work, hv-match och ev jobb... beroende på om hv vinner... så vi kommer ha lite jour! :)

nu är det iaf snart dags för träning. känns som att det är det enda man gör. äta, jobba, träna, sova. o kanske lite mer saker men ändå..! :D blir en fika efter träningen också. får väl ta en sallad eller nåt annars lär ju träningen kännas lite ogjord... haha... well, well. jag måste tagga lite till träningen nu. för jag är inte alls på g. men bara jag kommer in på friskis, känner lukten och känslan så ska det nog gå bra. jag gillar friskis! :D

har fått så mycket bra saker uträttade idag!! känner mig riktigt nöjd! det känns bra for the future att visa för sig själv att man kan!

yea, yea.

ska ta en powernap nu i hopp om att bli laddad. haha...


bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback