sova

nu är det dags att sova. börjar jobba klockan sex imorrn och imorrn är det mycket! så det är lika bra att sova... problemet är bara att jag inte är trött nu eftersom jag somnade framför tv:n/datorn innan fast det inte alls var tänkt så... hmmm. jag får la sätta på några avsnitt av min favvo-box så kanske jag somnar så småningom.

imorrn blir det baspass också! ser fram emot det! träningen är så mycket roligare sen jag började gå på pass! jag har väl tyckt att träningen har vart okej hela tiden men nu är det verkligen roligt!!! :D

läste igenom några mail, som jag fick för ett halvår sen ungefär. men varför skulle jag läsa dom!?! det va onödigt gjort. det där är historia nu. och för det mesta så rör det mig inte i ryggen över huvudtaget men ibland så... men det skulle jag aldrig erkänna. . . . . . .


god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback