sound of music

yes. jobbade lite igår. kom hem. tog det lite lugnt o sådär. sen åkte vi till kinnarps för att se sound of music! jag har ju inte sett filmen men tyckte att det var himla bra! jag älskar verkligen musikaler!! det är nåt av det bästa! känslan liksom. stämningen som blir. den är fin. höll på till tio-halv elva nånting.. sen var vi på amigo o åt pizza. :) när jag kom hem såg jag lite på sex and the city o sen var det dags för sängen!

upp vid tio idag för att åka o träna. green hämtade mig tjugo över tio o så körde vi ett medelpass vid elva. jag hade lite svårt för att hänga med i rörelserna idag men det blir väl bättre... haha... gött att ha tränat iaf!

kom hem, duschade och städade min lägenhet. sen var det födelsedagsmiddag hos linda. jättegod mat och efterätten var lätt en succé! succékaka hette den.. haha.. den var iaf himmelsk! så nu är jag så mätt så jag nästan mår illa! hah...

funderar på om jag ska ta en promenad i det fina vädret nu när snön är spårlöst borta igen... vad det nu var för ryck att det skulle snöa igår... skumt! men sex and the city övervinner nog vädret... haha...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback