soliga lördag!

ledig idag då, ja. vaknade tidigt trots att jag somnade alldeles för sent igår! eller... alldeles för sent var det ju inte med tanke på att jag var ledig idag ju! men men. hursomhelst. va en sväng på torget o stan med mamma o pappa. köpte mig en vårjacka. en sån jag sökt efter länge men inte hittat. en helt vanlig liksom!

har sovit en stund nu. funderar på om jag ska gå ut på balkongen o måla om mina stolar... dom är ju lite skavda och skulle behöva lite ny färg! älskar såna här dagar när solen lyser så!!!! allt som tynger en är liksom som bortblåst dessa dagar! man kan inte känna annat än något slags lyckorus, tycker jag!!

har läst ut min bok också... började på den igår och läste klart den idag. jag älskar när jag hittar böcker som jag fastnar i totalt! det är inte mycket som går upp mot lite bra musik, solen som lyser in genom fönstret och en bra bok! jag älskar att läsa! :D

nehe. nu ska jag sätta lite fart!

tjowdy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback