redan tisdag - snart onsdag

helgen gick fort. det var ju flytt och grillning på lördagen och sen på söndagen var jag och mina kära systrar på a6 och spenderade pengar! förra månaden levde jag lite tajt så när jag fick så bra lön denna månaden tyckte jag att jag var värd att få shoppa lite! jag hittade massa saker!! äntligen hittade jag ett par vita helt vanliga tygskor (som typ alla har...)! plus att jag köpte nya träningsskor! hoppas det ska hjälpa mot det onda i fötterna! många krämpor vid 22 års ålder... eller vad säger du, green? ;) köpte även nya träningsbralls, träningst-shirts, ett par svarta korta jeans och ett nagellack! :) så jag var nöjd med den shoppingturen! :)

vid sju sen så var vi på vårt älskade medelpass! alltid roligt! synd att det är inställt imorrn pga att det är valborg! men men.

igår. måndag. dagen gick fort och efter jobbet var jag o molla uppe och gick runt västersjön i det fina vädret. var uppe hos mamma o pappa och åt mammas egna köttbullar och mjölkstuvade makaroner. mmmmm! finns knappt nåt bättre! :D sen hjälpte min far mig att plantera lite blommor i min blomlåda på balkongen! så nu är den komplett med möbler och blommor. fin fint!

o idag. tisdag. dagen har vart lång. vaknade redan 05.40 idag... utan klocka... skulle ändå upp vid 06 så det var ju lika bra att gå upp! hämtade green och åkte och tränade. körde ett medelpass på friskis. men det var inte särskilt bra måste jag erkänna... men men. det var ju träning iaf! åkte till jobbet sen och kom inte därifrån förrän närmre sju... var en del och göra och då kan man ju inte bara lämna allt och alla i sticket! men nu är jag trött!!

fast det är sjukt gött att kunna sitta på sin balkong med datorn i knät och vindarna som blåser är inte ens kalla utan sådär behagligt lagom. jag älskar min balkong! ;) it's great med balkong måste jag säga! klart att kvällssol inte hade vart helt fel men morgonsol är också bra! :)

nu ska jag nog gå o lägga mig i ett varmt bad innan desperate housewifes börjar vid nio!!

valborg imorrn. men inte så att man kan festa direkt när det är den första maj dagen efter och man börjar vid halv sex... a big no no. well well. sånt man får ta!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback