personalfest!!

yes. igår var den stora kvällen då det var dags för personalfest!!

dagen gick snabbt. Marcus var hos oss och hade en workshop. det kändes nyttigt! slutade vid tre... hem o sova lite, duscha och fixa sig i ordning. mamma skjutsade ner oss till oleary's. där blev det lite cider med folket. sen begav vi oss till harrys där festen skulle äga rum. det var en lyckad fest och jag hade roligt! kände mig lite splittrad men det löste sig rätt bra ändå...

segt idag... började inte förrän vid elva men vaknade redan vid sju första gången... hann somna om... så ringde dom från jobbet klockan åtta... men som tur var lyckades jag somna om igen! men nu är jag sjukt trött... har vart lite segt idag! men inte så illa som förra året... thank YOU! haha...

nu ska jag nog snart krypa ner i sängen o kolla på tv tills jag somnar, tror jag... kan man gå o lägga sig redan kvart över sju? hahaha... kanske inte riktigt än...

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback