nightie

hmmm... vad ska jag säga om filmen??!

vi tog en promenix ner till Tefanis och tog en fika. jag kommer ihåg när tefanis var "the place to be"... man hängde där varenda gång fika kom på tal... men jag gillar det stället ändå måste jag säga! sen var vi på tutti frutti o köpte lite godis. laddade för filmen! jag såg nog den första kvarten kanske... sen somnade jag! molla petade till på mig ett par gånger men det var helt omöjligt att hålla ögonen öppna! såg iaf lite i början och dom sista fem minuterna... det är ju sjukligt att man ska vara så trött... och att man ALLTID ska somna på bio...! i don't get it. haha...

men nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar upp imorrn!

god nat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback