lördag

flytt var det som stod på planeringen idag. pust. haha. mamma o pappa har flyttat från den lägenhet som dom bott i, i 22 år... så det var ju en del! men det gick bra. det var ju inte så långt så det var skönt! :D men nu är man lite sliten i musklerna... haha... o nästa helg är det linda som ska flytta... o det ser jag inte fram emot! hon har så sjukt mycket saker... haha...

ikväll blir det grillning med green, nadi, linda o mollan. årets första grillning! så nu ska jag snart hämta upp folket så ska vi åka till maxi o köpa massa gott till kvällen!! ser fram emot det!

morgondagen är relativt oplanerad. får la se om det blir ikea med lindus eller hur det blir. kl 19 är iaf medelpasset inbokat! det ser jag verkligen fram emot! :D när jag vaknade idag hade jag en låt på hjärnan... insåg att det var en av låtarna som är på passet. så i morse stog jag, linda o mollan och körde lite moves på gården... hahaha... vadå att passen präglar ens liv när jag har låtar och rörelser på hjärnan... hmm... :P

men nu ska jag ta o sätta lite fart så jag hinner i tid!

ha en trevlig lördagkväll!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback