kvällen

grillningen blev rätt så lyckad!! jag samlade upp truppen, åkte till maxi och handlade. sen åkte vi till västersjön. satte igång grillen och började förbereda för våra grillspett. vi la på dom på grillen som då var bra fjutt på... sen väntade vi. första påläggningen med kyckling blev klart... sen tog det desto längre tid... haha... slutade med att vi stod o stekte upp resten! men gott blev det i vilket fall som så det spelade inte så stor roll! och grillukten, den fick vi ju ändå tack vare början! :D

var lite i kallaste laget när klockan var runt åtta eller nåt... men vi satt o pratade och hade trevligt så det var inte så farligt. sjukt egentligen att man ens kan sitta ute o grilla så här tidigt på året! men inte mig emot. jag älskar att grilla. det är så himla mysigt!

bara drygt en månad kvar tills vi åker till bulgarien nu. ska bli underbart!! o hösten närmar sig med stormsteg. nervöst, spännande och samtidigt sjukt läskigt!! men men. det blir nog bra! :D

nu ska jag nog gå o lägga mig. det har vart en hård dag!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback