friday night

har inte gjort ett dyft ikväll. så himla skönt. jag tycker att man alltid är så trött på fredagar ändå... när man har en hel veckas jobb i sig, liksom... o nu, efter ett antal sex and the city avsnitt så är jag sådär behagligt skönt trött. det är fint.

ledig hela helgen nu då! yeeey! sjukt fint att va ledig två dagar i rad... man är ju inte det så ofta... ;) blir lite besök på stan o sådär med mammsen o pappsen! molla är just nu i london över helgen. önskar att jag hade kunnat följa med! men denna månaden var ekonomin lite knapp... :P

nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i min underbart sköna säng. för tillfället är vi verkligen bundisar. vissa perioder tycker jag att sängen är sådär sjukt skön... det är den nu! haha...

tjowdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback