fika!

blev en fika med frida ikväll. det är verkligen en person som man träffar alldeles för sällan måste jag säga! hade en väldigt trevlig stund! som oftast blev det på kaffé paus... det är lite vårt ställe... hah.

ska upp 03.45 inatt/imorrn för att öppna för sotarna nere på jobbet... hur lockande är det då??! ne, jag vet inte det faktiskt. skönt att få åka hem o sova i tre timmar till sen iaf...

var ju på medelpass idag innan jobbet. shit. det va sjukt jobbigt!!! men fan va nöjd man känner sig efteråt. frukostmöte på johans med linda, håkan o helena. mysigt faktiskt. hur ska det bli sen?

det är inte utan att jag blir lite besviken. faktiskt. men samtidigt kan man inte hänga upp sig på småsaker. även fast det känns så ibland! jag har gått igenom tuffa saker innan så jag kommer klara detta också även om det inte är på alls samma sätt... i will.

drömde att jag hade en alldeles egen liten bebis inatt! det var helt underbart! jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha en liten bebis. såå mysigt. men får nog vänta ett tag till... är nog inte redo.. haha.. plus att... it takes two to tango... haha...

nu ska jag gå o bada.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback