en eftermiddag i gränna!

mollan kom med en trevlig idé häromdagen! att ta en sväng till gränna. bara för att åka till gränna liksom. så idag efter jobbet kom en flashig lina med bilrutan nere, musiken på, håret som blåste i vinden och sollbrillorna på o hämtade upp oss. det va ja, linda, malin, green o källe. åkte en sväng till gränna. köpte polkagrisar, fikade och njöt av solen!! det var en väldigt trevlig eftermiddag!! underbart med sol och små utflykter!! mer sånt, tack! på vägen hem njöt jag av att få solen i ögonen och lyssna på linas (lite udda) musiksmak. vi har inte riktigt samma åsikt där, tror jag. men den funkade. rätt go, liksom. haha...

o här tänkte jag lägga upp lite bilder... eftersom det alltid är roligare att läsa om det är bilder! men det är ju helt off att ladda upp så jag orkar inte vänta!

har lagat lite mat tills imorrn och nu tänkte jag faktiskt att jag skulle krypa ner i sängen och kolla lite på tv. desperate housewifes ikväll ju!

imorrn blir det jobb, sen träning och sen grey's hos green! nice nice!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback