aldrig.

varför blir det aldrig som man tänkt sig?




inte skrivit på några dagar nu.. blogg.se har ju inte funkat sådär jättebra o när det väl funkat har jag inte haft nån lust att skriva...

det mesta rullar på som vanligt. ska träna idag. ska på medelpass... for the very first time... gaaaah. inte utan att man är lite lätt nervös... tänk om det är för jobbigt? hah. ska bli roligt iaf. även om jag inte känner för det just nu... men det blir väl säkert bra när jag kommer dit! i hope!

veckan so far har gått fort iaf, tycker jag! redan torsdag imorrn! ledig hela helgen. o det känns riktigt bra måste jag säga. i like. well well. har inte tid att sitta här mer. måste laga mat tills imorrn o ev plöja mig igenom ytterligare några avsnitt av sex and the city... haha... läskigt... när man är inne i en box så o ser nåt avsnitt varje dag typ... då känns det nästan som man lever i den världen. man börjar referera till saker som händer i avsnitten... skumt.

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback