a day off

ledig idag då. vaknade alldeles för tidigt. av telefonen... men men. inte så mkt att göra åt saken! hade satt mobilen på ljudlös för att jag kände att jag behövde sova... men vaknar av vibrationen... well well. inte mkt att gråta för! låg och halvsov framför sex and the city mest hela förmiddagen och sen vid halv tolv åkte jag ner till jobbet och gjorde klart schemat. när jag var klar med det åkte jag och hyrde film och åkte hem till mammsen. låg under varsin filt och kollade på en rätt kass film... men det var lugnt o skönt iaf!

o nu har jag vart o tränat! medelpass. hur roligt som helst! jag fattar inte varför jag har vart så emot jympapass innan?!?!? ok att det är jobbigt men det är ju hur roligt som helst! :D jag tror inte ens jag ska förlänga mitt gymkort utan ist bara köpa jympakort... ja, det får nog bli så! skiljer ju ändå typ 700 kr...

imorrn är det tänkt att jag o mollan ska på ki-jympa. sjukt jobbigt förra gången men roligt med lite annorlunda!

det såg rätt mörkt ut för hv... nu ser det lite ljusare ut iaf... 2-1 till LHC... återstår att se. jag vet inte riktigt vad jag tror. inte för att det spelar nån roll men ändå.. haha...

nu ska jag hoppa in i duschen och sen se på matchen. risken är rätt stor att jag somnar innan den är slut men det blir ett senare problem. :P

bye.

Kommentarer
Postat av: nea

bar grina lite för att din sovmorgon blev förstörd. men det får man. friskis jympa är underbar, jag saknar den så. ki-boxen är grym och emilias pass. så gå på det om det finns kvar. puss puss

2008-04-17 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback