veckan som gått

har varken känt för eller haft tid denna veckan för någon slags uppdatering...

förra lördagen hade vi en kanon kväll! rätt så länge iaf... sen blev det lite mkt alkohol... hmm... jag va iaf grymmast på att blanda drinkar! men nu ska jag inte dricka sprit på ett BRA tag... ;) söndagen var en av de värsta dagarna i mitt liv. men som man bäddar får man ligga, heter det ju... :P framåt sju-åtta nån gång på kvällen så började jag känna mig mer som en människa iaf... :D sen tog det nog två dagar in på veckan för att jag skulle kunna återhämta mig helt... men nu mår jag bra igen.. haha...

after work igår... men jag körde. tänkte att det kunde vara skönt, kanske. :D

blir fest och olearys ikväll. tanken var väl inte det från början men så blir det iaf! ska hem till mamma o pappa o äte taco först. dom är barnvakter åt kusinerna. rasmus o oscar så man får ju passa på o gå dit o leka lite.. hihi.

kul o träffa lina ikväll med. var ju ett tag sen man såg henne nu! hon lär la se ut som en pepparkaka men aja. det är la sånt man får ta.

men nu ska jag hoppa in i duschen!

på återhörande!



jag undrar hur lång tid det ska behöva ta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback