sportnördar!

hihi... jag o lina green-bean har börjat bli sportnördar. OBS! inte sagt att det är nåt fel i det! jag har alltid älskat sport i alla dess former! så länge det fanns nån slags boll med i spelet! :D ikväll har vi iaf vart på j-södra. det var... hm, vad ska jag säga? intressant. hihi! o på måndag blir det hv. kul kul.

idag har jag för övrigt haft en rätt pissig måndag. iaf till en början. jag förstår mig inte på måndagar. allt är ju jobbigt på måndagar. nästan. dagen rättade dock upp sig rätt bra till slut.

imorrn ska vi till relaxen. jag, bean och molla. ska bli skönt! när vi skulle dit förra veckan fick vi ju tji. för det var ju uppbokat så vi tar igen det imorrn, tänke vi. kanon, va?

after work för fredag är redan inplanerat. det blir fint. :P det är så jäkla soft stämning på karlssons på fredagar. ja, after work är verkligen nåt i min smak! hihi.

och facebook. hur kan man inte ha facebook? jag är fast. har hittat hur många människor som helst som man tappat kontakten med! o det är verkligen hur kul som helst! jag får slita mig ifrån det.. haha..

men nu ska jag gå o lägga mig. upp o träna imorrn vid halv sju. keep it up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback