söndagar...

... ger mig inte längre denna ångest som tidigare! nu är det nästan så jag börjar gilla söndagar... men det är framför allt de söndagar man gör någonting! soft iaf.

igår såg jag och ms på film och tog det lugnt, efter jobbet! filmen var väl sådär... kollade väl inte så mkt heller iofs... blev mer att man satt o snackade... helt okej det med iofs.. ;)

idag har jag, linda o mollan vart uppe i axamo o gått i geggan! o efter det blev det sallad från alcamo och film från vip! isprinsessan, don't we love that movie? oh yes.

måndag imorrn då. ångesten över den dagen kommer nog däremot aldrig försvinna. hah. ska iaf till friskis imorrn kväll. ska följa med linda o molla på ett pass... haha. my god. jag vet inte när jag senast var på ett pass! men det var nog LÄTT minst 10 år sen! shit. hur ska detta gå? :P

nu har jag inte tid att sitta här mer. ska hem o hjälpa mamma med data-läxa... :D

linnea, tack! om du visste hur mycket jag uppskattar vad du säger! tack.




"hjärtat stannar, fan vad ska jag ta mig till?"

Kommentarer
Postat av: linnea

träning är nog inte hälsosamt. körde bodypump igår och det finns inte en muskel som inte gör ont. kan knappt gå. o så har jag fått feber på det. gnällig, jo, men visst. och anytime, det vet du. kram

2007-09-16 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback