helgen som gått

så var det söndag kväll och snart läggdags. börjar jobba kl 6 imorrn så det är väl bäst att snart sova...!

i fredags var det after work som stod på schemat. jag, linda, lina, malin, sara o louise såg vid karlssons. hade väldigt trevligt! kul med lite nya människor på jobbet! kan nog bli något bra av detta! efter after worken blev det pizza o sen hem o kolla på idol hos mig. sen halv-slö-kollade vi på klassfesten. riktigt dålig är den. haha... för att malin skulle slippa åka hem till taberg o sen åka in tidigt igen morgonen efter så intog hon min soffa.

så igår när hon gick iväg till jobbet njöt jag av att få ligga kvar. och vara ledig! första lördagen på länge! så fatta hur bitter jag blev när telefonen ringde vid 8... o jag var tvungen o åka ner till jobbet o fixa combon som stod stilla.... uuuh... men men... så är det ibland... det var min lördag morgon!! bitterheten gick dock över rätt fort... :D

kom hem o skulle åka med mamma, pappa o linda till a6.... kommer ut till bilen o ser att nån idiot repat den... IGEN!! blir så jävla förbannad! vad får dom ut av det?? o denna gången har dom repat så mycket så jag kommer behöva lacka om hela bilen! okej att jag har försäkring men 2500 kr i självrisk är ju rätt sura pengar! o på polisen sa dom att det är bra att anmäla men att det inte händer så mkt mer.. så aa... det känns jävligt onödigt men det är väl bara att gilla läget??!?!?!? 

tröstade mig på a6 genom att göra åt pengar som jag egentligen inte hade... o definitivt inte nu när jag måste betala självrisken... men det struntade jag i... köpte en vinterjacka, en kofta, ett halsband o lite  nytt smink. kvällen slutade hemma hos mig med molla o ms och två filmer. såg senaste beck och en film som heter tre systrar och en mamma. den var verkligen jättebra!! :D 

o idag har jag sovit, tagit det lugnt o vart hemma hos mamma o pappa en sväng. ätit lite... :) o nu ska jag nog gå o lägga mig.

idag har vart en söndag i tankarnas tecken. o det vet man ju vad man tycker om det!


aja. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tror att jag har glömt att svara på ditt sms. dumma mej. jag ska göra det snart. lovar jag! hoppas att allt är fint annars. lasse håller på att laga mat åt mej. bortskämd är jag allt :) puss o kram

2007-09-29 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback