sunday evening

låten Apologize är verkligen hur bra som helst! lyssnar på den om och om igen! tur för mig att håkan hade den på sin skiva och sen skickade den till mig. puh. hahaha... love it!

idag har det vart myssöndag med linda o källe. film, max-mat och godis. i like!

måndag imorrn igen då. ska först lämna bilen 07.00 så dom kan lacka om den... o det tar en till två veckor... tur (eller tur o tur men a..) att mollan är i asien så jag kan låna hennes bil! :D o när jag lämnat bilen ska jag åka till tandläkaren för att laga ett hål... sen hoppas jag att jag är klar där... på lääänge. moooua!

snackade med molla på msn innan. hon har bara vart borta i typ 5 dar men det känns redan som länge... fast jag verkar inte fattat det ändå iofs... med tanke på att jag tänkte ringa henne innan o kolla om hon skulle med till a6... okeeej... alla hästar i stallet här eller?

ska snart sova. skönt att sova i sin egen säng efter en veckas uppehåll! :D

tjingeliiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback