repeat

om jag inte har den i cd:n i bilen, på jobbet eller hemma så har jag apologize gående i huvudet. ah. underbar. den och hey there delilah. tack för undebar musik. :D

har haft en tung dag idag. tandläkaren gick hur bra som helst. såå skönt. gjorde knappt ont. men sen var det som att dagen gick utför. hade så tråkigt på jobbet idag! kändes nästan som att det var me, myself and i ett tag... aja... är väl så ibland kanske... kändes som att jag irriterade mig på allt och inget gick min väg... antar att man har såna dagar ibland. bara att så här gravt brukar jag aldrig ha...

stockholm om två veckor igen. vi skulle ju åkt två men nu blir det att jag åker själv... o det känns inte så överdrivet kul måste jag erkänna... men men... bara bita i det sura äpplet. har ju trots allt gjort det förut...

nu ska jag nog krypa ner i sängen. är för tillfället sjukligt trött. och det är påfrestande i sig, bara det..!

ledsen för ett gnälligt inlägg, jag hatar att läsa såna där folk bara klagar. men ibland behöver man faktiskt få göra det!



"it's too late..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback