hv, stockholm o kalas.

under veckan som gått har det hänt en del... :) o det gillar vi ju. nästan jämt iaf! ;P

var ju på hv i måndags. det var fint, var det! sån skön stämning att stå i klacken!! oh yeah! o sen att dom vann med och att det gjordes många mål i matchen var ju inte synd, direkt!

o i fredags... linas sista dag. sorg. skämt å sido. men det känns tråkigt. lina var liksom min vapendragare! :) var ute o åt hela jobb-gänget på kvällen. överraskade lina och bjöd henne på restaurang! det verkade uppskattat så det var ju bra! himlans trevligt!

sen i lördags, sjukt tidigt, åkte ja, linda, molla o ella till stockholm... seg resa dit... tog fasiken nästan fem timmar att åka dit... bussresor.... aja.. väl framme iaf så var det tid för att vandra runt lite på stan! köpte väl inget direkt... ett hårspänne, ett halsband, örhängen o lite såna små saker! men det är ju alltid nåt... ;) på kvällen var det musikal som gällde. Singing in the rain. var verkligen hur bra som helst o dom som var med var sjukt grymma!!! så det var super! o igår sen så var det rundtur i stockholm o sen ett par timmar fri tid i gamla stan. hur mysigt är det inte där, med alla gränder o så? urmysigt. satt på ett café o mumsade lite. väldigt mysigt asså. mycket mysigt. men gamla stan har hög mysfaktor. hihi. :P sen när klockan närmade sig halv två var det dags att fara hemåt. 4,5 h hem... men sen äntligen hemma. väldigt roligt att komma iväg lite men skönt att vara hemma igen, måste jag säga. även om det bara var två dar!

o idag. första oktober. som innebär månadsarbete... det var bestämt sen innan att jag skulle hämta upp jessi, i mariebo, 05:20... ja ni hör ju, mitt i natten, typ! hur som helst... halv sex ringer min mobil. jessi som ringer. då hade jag glömt att sätta mitt alarm... så så var det med det! flög upp ur sängen och förbannade mig själv över att jag glömt alarmet! men men... sånt händer. jessi fick vänta lite men hon verkade inte så ledsen ändå! :D sen iofs så var det som att allt strulade... telefonen ringde så jag trodde att jag skulle bli tokig! blev till slut färdig iaf. o det va ju skönt!

o nu ikväll har vi vart på 5-årskalas. fint det. :P rasmus som fyllde år! han fick ett bordshockeyspel av oss... shit asså. det är roligt! haha... mysigt att träffa småkusinerna ibland. dom är så söta, rasmus o oscar!

men nu är det snart sängen. kl 8 imorrn är det dags att gå igenom utrustning. mmmm. hett, måste jag säga. :P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback