färg i håret.

äntligen. efter min risiga dag igår var det idag äntligen dags för att färga håret. blev en aning mörkare än vad jag hade tänkt o förväntat mig men blev ändå nöjd med slutresultatet. men då mitt hår blev så mörkt blev jag också tvungen (eller tvungen o tvungen... men det kändes bra) att färga ögonbrynen. lika bra det. så det blir enhetligt liksom. ;) hon passade på att plocka dom också. o ja, det känns ju. men nu känns det bara bra. ;D

o nu börjar greys så jag har inte tid att hänga här mer.

stockholm börjar närma sig. det bli jag, håkan o anna från driven. ska bli kul att åka för jag vet att jag älskar det när jag väl är där. men attans va sytet det är innan man kommer iväg, liksom. well well.

ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback