ett år...

det var ganska exakt ett år sen jag flyttade hemifrån nu. ett år sen som jag o sofia flyttade till en så himla fin lägenhet på vegagatan. vilken sjukt underbar känsla det var att bo själv. samtidigt som det ibland kändes som att jag bara ville flytta hem till mamma, pappa o mollan igen.. haha... så känns det inte längre... :P

ett helt år sen. tänk vad mycket som hänt under detta året. att flytta ihop med sofia var en av dom bästa sakerna jag hittills gjort i mitt liv. sen att det slutade som det gjorde är ju en annan grej... o det tänker jag inte kommentera mer om här! så det så! :P

under ett år har jag bott i tre olika lägenheter. tre kanon lägenheter. verkligen. alla på sitt sätt. men ibland kommer känslan över mig och jag undrar om man nånsin kommer känna sig så hemma som man gjorde när man bodde hemma hos mamma o pappa? det är väl iofs inte så konstigt kanske... där bodde man ändå i typ 20 år... o när jag flyttar tre gånger på ett halvår är det kanske inte så konstigt att man inte hinner vänja sig... ;)

trivs grymt bra i min lägenhet nu. älskar den o har fått den precis som jag vill ha den... bortsett från att jag skulle vilja ha ett rum för sängen... det skulle kunna vara en garderob eller vad som. nåt bara. men nä, jag får nog bo kvar i min fina lilla etta ett tag till... haha...

just nu är det jobb, jobb, jobb o jobb. vissa dagar känns det som att man går upp, jobbar, kommer hem, äter o sover. för att sen göra likadant nästa dag. jag vet att det är självförvållat att jag, som idag, jobbade 12-13 timmar... men hur ska jag hinna allt??! o folks ständiga frågor om ditten o datten. ja, jag vet inte iaf. nån som har nåt tips så är jag tacksam. ;) jag tror att det kommer bli lugnare. frågan är bara när?

nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova. för att sen börja jobba kl 6 imorrn, igen. that's life, i guess?



"can you even look me in the eyes...?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback