emptiness

mitt liv är just nu väldigt upp o ner. minsta lilla grej kan få mig att känna tårarna bränna bakom ögonlocken. samtidigt som jag känner mig så glad. jag vet inte. vet bara att jag känner mig jävligt förvirrad. o det är rätt jobbigt måste jag säga. jag känner mig nästan tom, på något lustigt sätt...

ikväll har vi iaf vart på bio. ett gäng från jobbet. vi hade fått biljetter av christer till en förhandsvisning av "Hairspray"... en musikal-film. hur bra som helst! den var nästan två timmar lång men det kändes inte på nåt sätt! o jag somnade inte heller! yeeey! haha... den är iaf ett tips om någon vill se en rolig film!

träffade green igår. o det var roligt, förstås! inte träffat henne sen hon slutade på mcd. så det var kanon o träffa henne över en tacotallrik på, allas vårt kära, vasas! hihi!

imorrn är det jobb som vanligt. två tusen saker att göra. så sysslolös lär jag ju inte bli iaf...

nu ska jag weiter gehen.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback