ditten o datten

söndag. en rätt bra söndag.

i fredags var det idol som gälllde. :D ja, mollan o ms såg idol o åt lite mat från vårt favvoställe... hmm... ;) slutade med att jag tog en kudde och en filt o somnade typ i soffan. då kände molla o ms att det var dags för dom att gå hem... haha...

jobb igår. mkt att göra men tiden gick ju fort iaf! :D sen på kvällen var lina, ms o molla här. så lagade vi mat o gjorde kladdkaka! o satt o bara pratade tills det var dags för dom att gå hem. var en väldigt mysig o trevlig kväll måste jag erkänna. fint det. kul att dom verkar ha bilden av mig att jag tror att jag kommer träffa killen med stort K som i en hollywood dröm... haha.. ett av alternativen var att vi visst ska stå och diskutera bearnaisesås och så ska kärlek infinna sig. ett annat alternativ var att jag skulle titta upp från ketchuphyllan och där skulle han stå... hmmm.... tack för de höga tankarna ni har om mig, tjejer! haha...

o idag har jag o molla vart på gymmet. för första gången på alldeles för länge... jag tappade all träningslust och lust att leva nyttigt! men nu jävlar ska jag ta tag i det. igen... :P

jag är så jävla förvirrad. kan inte nån säga hur jag ska göra. ska jag byta eller inte!? stanna eller gå? mm... lite confused där. får la fortsätta fundera. är la inte mer med det.

måndag imorrn igen då. blir jobb 8-18...

på tisdag är det relaxen som gäller. i like. det är fint.

jag har förresten kommit fram till vem mannen i mitt liv är. det är patric dempsey. derek i greys! allvarligt talat. han ger mig nästan fjärilar i magen, så snygg är han. snacka om att vara het! gash.

nu ska jag hem till mammi o pappi o äta lite. sen blir det greys maraton! med min man. haha..


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vet nog vart du håller hus ikväll, ica kanske du känner igen ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback