back on track

yes. hemma igen. en vecka i stockholm med anna o håkan. resan upp gick smidigt. måste erkänna att hela veckan gick smidigt mot vad jag hade tänkt mig... hahah... vi hade hur kul som helst ihop o hängde typ inget med dom andra... dom tyckte nog att vi va såna nerds! och jaa... då får dom väl tycka det då. för kul hade vi :D slutade kursen igår vid fyra typ... åkte hem, va hemma ca 19 och sen vid 20 träffades jag, håkan, linda, christer, ulrica, anders, marcus, miah o helena på jensens bofhaus (eller vad det heter...) och åt. blev karlssons en sväng också. för att avrunda liksom. gick in mellan christer o marcus så att jag skulle komma in med tanke på att åldern där inte riktigt är synkad med min...!

FOR på jobbet idag. kontroll med andra ord. de dagarna är alltid lärorika och tuffa. fick iaf ett resultat som vi är grymt nöjda med allihopa! så det känns bra!

o nu är det dags att ladda för party ikväll. helt ärligt känner jag mig sådääääär taggad... somnade inte förrän typ halv 2-2 igår o upp vid sju så lite trött är man ju... men dags att tagga helt enketl!

nu får det bli en tupplur!

på återseende.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag såg väl två Folkesson-systrar på stan igår ;)

2007-10-28 @ 11:58:01
Postat av: anna

malin: det kan du ge dig på! o du kommer inte ens fram o säger hej!! illa, illa. tack för den!

2007-10-28 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback