yeye


måndag. och vilken måndag sen. det är dagar som denna som håller min hat-måndags-myt vid liv... oh ja. blev en lång dag dessutom... var o tränade innan jobbet, dvs jag gick upp kvart i sex typ... o sen jobb... skulle slutat fem men nä. var tvungen o ha "inför-kurs" med anders... det slutade med att jag kom hem kl 20 ungefär... så nu är jag sjukligt trötter.

ledig imorrn. blir ullared med lindus o mammsen. blir utan molla denna gången! asså jag saknar henne verkligen. trodde inte man skulle känna det så tomt liksom... men men. hon är snart hemma igen ju! o då blir det spännande saker som händer!!

iiiih. kolla på soffa. nu! jag vill!! :P



"maybe you were right, baby i was lonely. i don't wanna fight, i'm tired of being sorry..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback