tankar från helgen.

sitter här, söndagkväll, och tänker på helgen som varit. det har vart en mycket bra helg!

fredagen började med jobb. allt rullade på och det var inga större problem. :D var lugnt på eftermiddagen så slutade redan halv tre. skönt att komma hem o inte behöva stressa ihjäl sig för att sedan pysa iväg på after work! det blev ett litet gäng bestående av mig, linda, källe, remma o silvia. va mycket trevligt. träffade på två engelsmän. eller snarare en skotte och en irländare. hah. det var roligt! sen tog det hastigt slut då källe inte mådde prima. hmm... karlssons blir det nog inte på ett tag iaf... hahahaha... "skicka fakturan!"... källe i ett nötskal med alkohol i blodet. :P blev en pizza från amigo o sen taxi hem.

igår hämtade jag upp linda o källe för att åka till systemet och handla inför kvällen. sen var det "after-work-bakfyllemat" och därefter jobb. önskar att det hade vart lite mer att göra men det gick ruskigt bra så det var roligt!! när vi slutade tog vi en sväng upp till a6. behövde ju nåt att ha på sig senare!! källe o linda provade väl 10 plagg i varje affär. vadå att man blir helt slut då? tsss. varken jag eller linda hittade nåt iaf. men lite mat på majoren hanns det med! sen var klockan halv sex o dags att åka hem...

förfest hos lindus. ja, linda, källe, martina, håkan, david o daniel. mycket rolig förfest. tiden gick sjukt fort o plötsligt var klockan elva och det var dags att ta en taxi in till stan... planen var olearys men ändrades under kvällen till harrys... det var en snäll liten vakt i dörren så jag kom in trots att åldern var 23 och det var löning! yeeey! håkan o grabsen drog vidare... harrys var visst inget för dom. haha.. o jag vet inte om det var nåt för mig heller, to be honest... höll på att få ihop det med ett par 35+:are redan innan vi kom till nedre våningen. my god. tur att det fanns en o annan hunk i rätt ålder att vila ögonen på iaf! kvällen slutade med en korv och sen taxi hem.

idag var det sjukt jobbigt att vakna. blev rätt många cider ute igår... fler än tänkt... ;) brukar aldrig sova längre dagen efter vi vart ute men idag sov jag till halv ett!!! var vaken ett par gånger emellan men ändå... det behövdes iaf, kan jag säga! gick hem till mamma o pappa så åkte vi o lindus till pallas atena och åt. det var gott men ingen aha-upplevelse! sen åkte vi hem till mams och paps o såg på "familjen är värre" som spelades in igår. sjukt rolig film! gick hem. har lagat lite mat inför imorrn och nu sitter jag här. har lyssnat på julmusik och ätit risgrynsgröt ikväll. myyyyys!!!


en lång vecka nu tills det blir lördag igen!! o då är det alkohol och singstar som gäller. i like!


kul att när jag o källe var på willys i lördags var det en tjej där som frågade om vi var systrar... jag menar... vilken likhet har jag o källe??? vet inte om jag ser nån faktiskt. hah. det var lite kul. nu ska jag checka tv:n lite o sen blir det sängen!!

see ya.


Kommentarer
Postat av: Lina

Fint tror jag är rätt ord !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback