soffa...

då jag har lite planer måste jag ha en soffa. så idag tog jag med mig min kära vän ms och åkte runt i hela jönköping (inte riktigt men kändes åtminstone så... :P) och kollade läget. var i tenhult, på bergmans, mio och ikea... på bergmans fanns den. min soffa. jag behöver den! men den kommer inte finnas förrän v.3... o det är alldeles för länge till. får ta en sväng till. ms? haha...

får iaf sällskap upp till stockholm och hem igen. alex o elin från city ska också till sthlm. dock på en annan kurs men fint att slippa åka själv både dit o hem. :D känns bra!

imorrn är det onsdag. blir en fika med green. ska bli trevligt! blir ju inte att man ses lika ofta när man inte jobbar ihop o dessutom inte samma tider! ska bli roligt o träffa henne iaf! o sen är det greeeeeys! o det är ju ALDRIG fel! iiih.

nu ska jag se desperate housewifes. det är ju heller aldrig fel.

funderar på om jag ska orka träna imorrn innan jobbet...? får nog bli så. ja. det får det bli.


ciao!


badkar. jag måste ha badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback