pro

jaa. nu är jag pro. på utrustning. det är väl tanken iaf. :O

åkte i måndags eftermiddag och kursen började på tisdagen. rumsindelningen var väl inte den bästa men jag hade ju elin o alex att hänga hos. mohaha. första dagen ville jag uppriktigt sagt bara åka hem. jag visste inte hur jag skulle stå ut. sen gick dagen och fram emot kvällen ville jag inte längre åka hem. nästan hela "klassen" var ute och åt på en mysig restaurang i heron city. o där fann jag människorna som jag kom att hänga med kommande dagar. gud vad vi har skrattat. haft så sjukt roligt. jag, erica o kristoffer. fint var det. :D o sen att vi hade snygg-jan som kursledare gjorde ju inte det hela värre. :P haha... sista dagen idag och ja, det var med blandade känslor man skulle åka hem. detta låter säkert nördigt men jag älskar kurs-miljön. aaah... det gör jag. sen får ni tycka vad ni vill! because i don't caaaare!

nu ska jag se greys. missade dubbelavsnitten igår. tragik! haha.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback