någon form av instrument...

alla som känner mig och vart i min lägenhet, vet hur lyhört det är här. och just nu är det någon som spelar någon form av instrument. jag kan dock inte riktigt identifiera vad det är men något säger mig att det är en trumpet som det spelas på. det är verkligen sjukt lyhört. igår när jag o ms satt i mitt kök gör ms plötsligt en lustig min, vänder sig mot hallen och säger: "det låter som att nån är i din lägenhet"... jaa... så lyhört är det. jag har nu börjat vänja mig men det är väl inget jag är ledsen att slippa...!!

för min nya lägenhet är det enda jag kan tänka på. iiiih. jag älskar verkligen att flytta!! jag drömmer om hur jag ska ha min lägenhet och jag tänker på det när jag är vaken. my god. jag kan inte vara frisk. aja. hursom helst så ser jag fram emot min nya lägenhet! :D

pratade med molls idag med. hon fyller ju år imorrn! 20! o så är hon inte ens hemma. aja. hon blev iaf sjukt glad när vi idag fick veta att övertagningen av min lägenhet är klar. nu är det liksom kirrat. yeeey!

var uppe och gick runt västersjön tidigare idag. gick lite tidigare från jobbet och åkte upp och gick runt sjön och rensade tankarna. så skönt. bara jag, min musik o mina tankar. älskar när jag är på det humöret. :D

nu tänkte jag att jag skulle gå o laga lite mat. det ska vara bra att äta har jag hört.

mycket att se på tv ikväll med. i like.

höres.

bis dann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback