jag är slut. this is the end.

säsongsavslutning på grey's anatomy ikväll. my god. jag kommer inte att överleva utan detta program. onsdagar 21.00 är liksom vad jag lever för! shit. det lät tragiskt. så illa är det inte men inte långt därifrån. men då tänkte jag att, aha... då kommer kanske what about brian börja istället (programmet som jag levde för innan greys hade börjat... haha) men min käre vän kalle tog ner mig på jorden och sa att det inte alls är det programmet heller utan nåt hjärt-program. well, well.

har lagat spagettigratäng nu. när jag öppnade ugnen för att slänga in den där så möttes jag av ett sånt moln av rök... o då insåg jag att jag glömt torka ur ugnen sen jag o ms åt kladdkaka sist... den rann liksom över lite. mohaha. äckligt. haha.

imorrn är det iaf torsdag o det känns bra. för då är det snart helg. det kommer bli en bra helg. det ska jag se till. lugn fredag, party med stort P på lördag ;) och julskyltning på söndag. ah. mysigt. ser fram emot helgen. och att få sova! iaf på söndag. månadsarbete på lördag... vilket innebär 07.00... urk. men men. slutar när jag är färdig så det är ju rätt lugnt! :D

jag har så himla mycket grejer jag skulle kunna förbereda inför flytten men det blir liksom inte av riktigt... jag orkar nog inte.. :P nån som kan komma o packa ner mina saker? anmäl er nedan:  haha. gud va jag är rolig!

nu ska jag nog ta o packa lite iaf. men sen klockan 20 börjar ju roomservice. och hallå?! det kan jag ju inte missa. inte när gotlänningen är så het, heller! hah. i'm patetic. i know.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag kan komma o packa, men då får du betala tåget. jag var ute igår och vart rätt deppig när jag pratade med lasse när han skulle kolla på roomservise o grey´s. det är tragiskt. kram

2007-11-29 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback