en bra dag!

har haft en bra dag idag. inget speciellt som inträffat men ändå. hur fint är inte det då?

fick med mig ms o josef till ett första besök på media markt idag. sjukt stort. men jag måste erkänna att jag gillar såna affärer. tänk om man hade obegränsat med pengar. då skulle jag köpa massa dvd-boxar, ipods, skivor osv osv. mohaha.

blev inte bara media markt utan också elgiganten och onoff. måste ju kolla läget o jämföra lite. ;) lämnade därefter av josef på jobbet och jag o ms drog vidare till maxi. jag gillar maxi. o jag och ms insåg att vi tänkt och tänker lika om ytterligare en grej. just ica maxi. :D keep the dreams high. ;) dom hade massa fina tomtegrejer. dit får jag ta en sväng när lönen rullat in på kontot. avslutade eftermiddagen med en promenix. det var skönt att komma ut lite. få luft, prata o rensa tankarna.

o nu har jag precis sett desperate housewifes. det är fint, är det.

nu får det nog dock bli sängen för min del...

byyye

Kommentarer
Postat av: linnea

vem gillar inte maxi, dem har ju typ allt. fast maxi hemma är mycket bättre än det här. fast coop är också bra. hmm.. eller det var kanske inte det du menade. jeje. kram

2007-11-21 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback