en bra dag!

vaknade av mig själv idag. älskar när jag gör det. i alla fall dom lägena då det är straxt innan klockan ska ringa... idag hade jag tänkt att sova till 07.15 istället för 06.45. vaknade iaf av mig själv innan sju och låg bara i sängen o njöt av att ligga där, liksom. det var så skönt att bara ligga där så jag kom inte upp förrän halv 8... så lite stressigt blev det ju. men jag hade ju en så bra morgon ändå så... :D kom till jobbet o jag måste erkänna att jag har haft en bra dag. lite småstrul hit o dit, men jag menar det är det ju alltid... lunchen va riktigt rolig idag! i like!

gick hem typ halv fyra... för en gångs skulle gick det komma ifrån när man skulle liksom... :D så ja o linda åkte o handlade inför kvällen. blev kyckling, grönsaker o potatis. o så klart lite efterrätt... bestående av maränger, glass, banan o chokladsås. yummie! ser fram emot kvällen. :D

imorrn är det ju som sagt jobb en sväng, även om jag hade kunnat tänka mig att vara ledig... o sen party. ser verkligen fram emot det.

känns idag som att jag har en topp i min vardag. o det är ju aldrig fel!

tjaaaao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback