dad's day.

yes.

vaknade sjukt tidigt idag. kvart över sju. o med tanke på att jag somnade relativt sent igår så var det way tooooo early!! gick ner o kollade om det fanns nån tvättid... insåg att jag hade ett tvättberg o med tanke på att jag åker imorrn så är det ju bra att ha lite rena kläder... :D fanns ledig tid på förmiddagen så jag bokade den och gick upp o la mig för att sova igen. somnade om och vaknade vid tio. huvudet var väl inte på topp men mådde ändå rätt bra. :D så bara att börja tvätta. plus att lägenheten behövde städas efter gårdagen... gick rätt smidigt. :D håkan o david kom o hämtade davids telefon, som han hade lyckats glömma hemma hos mig. håkan såg sådär pigg ut. haha...

har bokat resa med la familia till bulgarien i början på juni! eftersom mamma o pappa fyller 50 nästa år så ska vi bjude dom! så det blir bulgarien! skönt att åka innan det är högsäsong.. :D

nu hinner jag inte sitta här mer o skriva... fira fars dag hos morfar. första middagen hemma hos mamma o pappa avklarad nu iaf.. haha...

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback