babbel

så var det fredag imorrn igen. tiden bara springer iväg. skönt tycker jag på ett sätt. för tillfället känner jag nån slags lustig rastlöshet. det är som att jag väntar otåligt på något. men jag vet inte vad det är...

helgen ser fin ut. idolkväll o party. o en bio kan man ju hoppas på, right ms?

fikan med green igår är jag mycket nöjd med, måste jag säga.

jag har börjat känna en känsla som jag ALDRIG förr känt... o det stör mig lite... den känslan kommer inte riktigt lägligt... inte just nu. jag hade behövt behålla den andra känslan. det gjorde iaf det hela uthärdligt... aja. vi får se...

ser fram emot helgen. ska åka en sväng o kolla in sofforna på lördag igen. med mor o far. :D

pratade med molla i telefon idag! första gången sen hon åkte. var roligt att prata med henne! insåg hur tråkigt jag tycker det är att hon är borta... men men. hon kommer ju hem! :D

see ya.

Kommentarer
Postat av: nea

hejsan hej! idag ska jag åka hem till jönnet en svänga. lasse vill så gärna prova en köttbulle, så om du jobbar kommer vi nog förbi o hälsar på. kram

2007-11-09 @ 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback