06:47

06:47. varför vaknar man så dags? o varför gör man det två dagar i rad. lördag och söndag. suck. när man väl får sova så vaknar man tidigare än vad man gör vanligtvis när man jobbar... men men... man får ju ut mycket av dagen iaf... eller man kan få det... :D

igår va vi på hockey. ja, lill-malin, linda, källe, remma, g, anders, maria o josef. det är så skön stämning på hockey-matcher!! love it. efter matchen, som hv för örvigt vann - för er som missat det, blev det en sväng till MAX. o det är ju aldrig fel :D sen blev det en film. somnade i slutet men fram tills dess var den bra iaf.. hah.

idag håller jag på o tvättar. och packar och plockar i ordning. flyttar ju om fyra veckor nu så det kan väl vara bra att börja när man väl har tid... :D

så nu har jag inte tid att sitta här mer.

blir häng med ms sen med så nu får jag sätta fart om jag ska få nåt gjort idag.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback