vuxen???


dagens samhälle är verkligen skrämmande! folk som är jämngamla med mig gifter sig och skaffar barn...o jag fattar inte ens... haha... nee.. jag tycker det är lite tidigt...!

jag som fick ihop en vuxenpoäng på 24,6... det stod att jag borde åka till hultsfred eller sälja min bil för att komma ner i min verkliga ålder... skulle inte troooo det!!! hahaha... iaf inte hultsfred! inte sälja min bil heller iofs.. :D

shit. klockan är 21 o det är onsdag!! vilket innebär... GREYS!!! got to go!

laddade upp lite bilder från festen i lördags... håll till godo... :D


see ya.








Kommentarer
Postat av: Kalle

Det var det värsta jag varit med om!!! Skandal. Varför är alltid jag med på flest bilder?? Haha... oh my ass.

2007-05-24 @ 13:54:03
Postat av: anna

kalle: du är alltid med för att du är snyggast...! och dessutom... hur hett är inte ditt ass liksom?? :D

2007-05-24 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback