tystnaden...

jag älskar tystnaden. samtidigt som jag tycker att det är något av det värsta som finns! har tänkt på det... det första jag gör när jag kommer hem är att sätta igång radion. jämt! utan undantag! o alltid när jag ska sova har jag tv:n på. det är inte så att jag inte trivs med tystnaden. för det är så - jag älskar den. men på nåt sätt så är den skrämmande...? med tystnaden kommer även lugnet. o efter en nio timmars arbetsdag så kanske lugnet o tystnaden vore nåt? jag ska nog testa det. ha en radio- och tvfri dag.. det kanske vore nåt???

haha.

jag älskar min lägenhet! dock insåg jag tidigare ikväll att man ser verkligen rätt in om man är utanför... o det tänker man ju inte alltid på... hahaha... får nog börja göra det... får sluta springa runt o tro att jag är en femtedel av spice girls. tssssss.

kul, på tal om spice girls, att huvudnyheten på text-tv  (kollar alltid tv-programmen där...) igår va att "Becks har hittat drömhuset!" eeeh.... okej... som att jag bryr mig? tycker det är sjukt hur två heeelt vanliga människor kan bringa sååå mycket uppståndelse! det är ju inte friskt! eller??

saker o ting är lustiga. jag förstår inte alltid. det är en himla tur att jag har lina så jag ibland kan bolla det jag inte förstår, med nån! inte bara därför det är tur att jag har henne men a... :D

idag insåg jag att när jag blir lite större vill jag bli som frida! klokare människa vet jag inte om jag träffat på! hon är verkligen någon att se upp till!!! o sen... när jag blir gammal... eller förlåt, äldre. då vill jag bli som lotta. snacka om en underbar människa.

nehe.
nu ska jag göra färdigt salladen, som jag ska ha med mej till jobbet imorrn, för snart börjar ju desperate...! :D

förresten... kanske kanske kanske att jag har hittat ett badkar som går att få in i mitt badrum!!!! iiiiih! hoppas, hoppas, hoppas!! det är det enda jag saknar i min lya!! :P



see ya.


"Vänner är som änglar som lyfter upp oss när vingarna har problem" Tack, ni vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback