trött men ändå inte

känner mej trött som att jag skulle kunna gå o lägga mej nu. o somna. samtidigt som det känns som att jag inte kommer somna än på många timmar! tror jag ska sätta på nåt avsnitt från min one tre hill box, säsong 2... var längesen man såg det nu! :D får nog bli så.

morsdag middag idag. det var gott. som alltid hos mamsen! :D vaknade redan halv tio idag... va nere på jobbet o löste in sjukanmälningar... :S sådär roligt men men.. det löste ju sej iaf...

efter morsdags-middagen så såg jag på djävulen bär prada. trodde inte den skulle vara så bra men det var den verkligen! ytterligare ett filmtips! :D har blivit två bra filmer denna helgen... det hör inte till vanligheten..! haha...

jobb imorrn... måndag... blir nog en bra måndag. hoppas det iaf. borde bli det... :D

jaja. nu får det bli one tree hill o lite chad michael murray... :P


see ya.


inte mer nu. orkar inte det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad söt du är! tack för allt stöd - underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback